#5 Jak znaleźć? Gdzie sprzedać?



Ostatnio miałam 'przyjemność' sprzedawać mieszkanie i kupować dom. I powiem wam, że myślałam, że to szybko, łatwo pójdzie, a problemy pojawiły się juz na samym początku, bo ja... NIE WIEDZIAŁAM GDZIE SZUKAĆ! Gdzie szukać potencjalnych kupców, albo sprzedających.
3 Najpopularniejsze serwisy ostatnio się wyszczupliły, wprowadzają nową politykę ograniczając możliwość wstawiania ogłoszeń i mimo prób zdziałania cokolwiek odzew był zerowy.

 Mieszkania na sprzedaż generalnie dużo latwiej znaleźć niż odpowiednią działkę, czy dom i powiem wam, że w mojej sytuacji to był ewenement, bo sprzedając mieszkanie trochę się naczekałam... ale gdy już szukałam.. to gdzie nie zadzwoniłam juz było nie aktualne, jak to działa? :) magia, czy pech?

W każdym razie polecam z własnego doświadczenia, czy przy sprzedaży, czy przy kupnie wstawiać ogłoszenie GDZIE SIĘ DA. czy to serwisy ogłoszeniowe, sprzedaży, czy portale społecznościowe. Im więcej 'będzie Cię' w sieci. Tym lepiej.