Wesołych świąt!


Nie wiem czy teraz będę miała czas coś napisać, a nie chciałabym zostawiać was tak bezczelnie bez życzeń, bo bardzo się cieszę, że zaczęłam znów blogować i dziękuję tym, którzy odwiedzają mojego bloga i czytają co tutaj wystrugam.. 


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wam nadziei, własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy, filiżanki dobrej, pachnącej kawy, piękna poezji, muzyki, pogodnych świąt zimowych, odpoczynku, zwolnienia oddechu, nabrania dystansu do tego, co wokół, chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami. Wesołych świąt!


Niestety nie mam żadnego świątecznego ubranka, a Sebuś jeszcze za mały aby choćby stanąć przy choince, to przy ubieraniu jej, zrobiłam mu zdjęcia z bombkami, no cóż, młody był tak zainteresowany, że usnął.. : ) Wczoraj wzięłam się za pakowanie prezentów dla dzieciaków z rodziny, póki co, nie napiszę co tam komu podarowaliśmy, ale po świętach może coś na ten temat napiszę : )


PS. Dla mam! W biedronce Dada ma znów super promocję i nowe opakowanie na chusteczki  : ) To nowe bardziej przypadło nam do gustu, niż te zielone : ) Zachęcam do zakupu !

8 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Bardzo ładne pierwsze zdjecie, kochane <3
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam i wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki malutki jest słodki! :)
    Życzę Ci zdrowych, wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy synus :) mamy te zielone pudełeczko z biedronki.. Musimy zawitać po następne... ;)
    Wesołych, radosnych i Spokojnych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie bardzo ładne :)
    Wesołych świąt ♥!
    Zapraszam do mnie- Not Always Normal♥

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodziak !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co meczyc takiego dzidziusia za rok bedzie skakal przy choince, slodziak! :) Mam nadzieje ze swieta zarowno dla ciebie jak i dla szkraba byly udane :) Czekam na post co komu podarowaliscie :D

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i muszę przyznać, że synek prześliczny <3 Mały niedługo podrośnie i bardziej zrozumie znaczenie świąt, a tymczasem niech rodzinka cieszy się z jego obecności :-)
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  8. chusteczki dada sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń