Zestaw kąpielowy od Canpol Babies

Zdjęcie pochodzi z bloga http://littaly.blogspot.com/

Ostatnio udało nam sie dostać do 47 edycji blogosfery i testowania zestawu produktów do kąpieli Canpol Babies. W skład zestawu wchodzi: ręcznik z kapturkiem, myjka, termometr oraz trzy zabawki-łódeczki. 
Niestety, ja to mam takie szczeście... Kupiłam sobie telefon, aby móc robić również ładniejsze zdjęcia i....miałam go tydzień. Wyleciał mi z torebki. Padł, razem z dotykiem i wyświetlaczem. Więc muszę użyć oficjalnych zdjeć,bo zdążyłam zaledwie zrobić zdjęcia w ręczniczku i łódeczce, a telefon siedzi w naprawie. :( (Ale sprawdzajcie co jakiś czas post, jak odbiorę telefon, dodam realne fotki! :) )


Termometr z kotkiem.

Osobiście UWIELBIAM gadżety kąpielowe i wszelkie zabawki z Canpolu . Mamy z tej serii termometr w wersji niebieskiego pieska. Koszt w sklepie to ok. 7-8 zł.  Termometr bezrtęciowy, pozwoli nam dokładnie zmierzyć temperaturę wody w wannie czy wanience, a uroczy kształt zwraca i na pewno umila czas naszemu maluszkowi. Prawidłowa temperatura wody powinna wynosić 37 stopni Celsjusza i jest oznaczona na skali uśmiechniętą buźką. 

Myjka

Tu zauważyłam, że zdania są podzielone. Jednym bardzo się przydaje a inni uważają ją za mało istotną przy kąpieli maluszka. Jestem w tej drugiej grupie osób. Oczywiście przy noworodku myjka sprawdzi się idealnie, bo gąbka jest mimo wszystko za twarda i ciężka, lecz ja przy obydwoch moich chłopcach najpierw myłam ich ręką z żelem, a później kupiłam im już miękkie gąbeczki. Cena takiej myjki  to ok. 5 zł.
Zabaweczki - Łódeczki

Zdecydowanie chłopaki byli najbardziej zainteresowani łódeczkami, a one same na stałe zagościły w naszym pudełku z zabawkami kąpielowymi. Cena sklepowa to ok. 12 zł  Bawi się nimi zarówno młodszy jak i starszy. Łódeczki maja żywe kolory, są trochę przeźroczyste, a ich specjalny kształt umożliwia wsadzenie jedną w drugą. Sprzedawane są w zestawie 3 sztukowym. :) 

Okrycie kąpielowe

Ręczniczek jest pluszowy, milusi w dotyku, kapturek umożliwia otulenie od razu główki dziecka. Okrycie wykonane jest w 86% z bawełny, która doskonale wchłania resztki wody i w 14% z poliestru, który pozwala utrzymać ciepłotę ciała przez dłuższy czas. Wymiary 80x95. Ręcznicki dostępne są w wielu wzorach i kolorach, a koszt w sklepie to ok. 15 zł.

0 komentarze:

Prześlij komentarz