Rajstopki od for-you.com.pl


Przedstawiam wam na moim blogu nową twarz, śliczną małą modelkę, córeczkę mojej dobrej znajomej - Maję. :) Dzięki nim mogę zrealizować ten wpis i polecić produkt. Pewnie czytając tytuł wpisu w pierwszej chwili pomyślałyście, co tu można napisać o zwykłych rajstopach, a jednak - trochę się spróbuję rozpisać. :) 

Rajstopy są ważnym dodatkiem w szafie nie tylko dorosłych kobiet, ale też dziewczynek w wieku przedszkolnym i szkolnym. Różnic między rajstopami dla kobiet, a dzieci jest sporo, a najważniejszą jest to, że te dla dziewczynek powinny być uszyte tak, aby w żadnym miejscu nie było szwów. To bardzo ważny element, ponieważ dzieci niechętnie, a często nawet z płaczem chodzą w rzeczach w których im nie wygodnie. Teraz akurat przy samych chłopcach problem rajstop mnie omija, ale pamiętam, kiedy ja byłam mała, że rajstopki bardzo często mnie drażniły - coś swędziało, coś kuło, albo były za sztywne, ciasne. Nie lubiłam w nich chodzić.


Wielkimi krokami zbliżamy się niestety do końca wakacji, a tym samym do rozpoczęcia roku szkolnego, dlatego chciałabym przedstawić wam ofertę sklepu for-you .
W swojej ofercie prócz rajstop, mają też coraz większy wybór bielizny kobiecej.

Rajstopki, które prezentuje Maja możecie kupić --> TUTAJ <-- w cenie 3.90 za parę.
W kolorze białym i 4 przedziałach rozmiarowych: 104-110, 128-134, 140-146 i 152-158 .
Skład to 87 % poliamidu i 13 % elastanu.

Dostawa darmowa przy zakupach powyżej 150 zł.
-odbiór w salonie: 0,00 PLN
-kurier standard: 9,90 PLN (w tym VAT)
-wysyłka ekspresowa: 19,90 PLN (w tym VAT)

Bezpłatny zwrot w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia: 
- W każdym salonie stacjonarnym w Polsce
- KURIEREM – wypełnij formularz online i zamów bezpłatnego kuriera po odbiór produktów



Opinia mamy Angeliki o tym produkcie:
"Sprawdzałam wiele rajstop dla dzieci aż przypadkiem trafiłam na rajstopki tej firmy. Polecam są przyjemne w dotyku, nie pocą skóry dziecka a dodatkowo co ważne nie mechacą się i nie niszczą po pierwszym praniu! Idealne rajstopki dla matek które chcą by ich dzieci wyglądały ładnie oraz by rajstopki nie służyły na jeden raz. Dla mnie strzał w dziesiątkę na pewno nie raz wrócę do tej firmy sprawdzając również inne produkty tej firmy : ) "


Produkt for-you został zaprezentowany przez Maję. Zdjęcia zostały zrobione na zlecenie dla potrzeb wpisu nieokreslona.pl przez mamę Mai - Angelikę Biesiadecką.

0 komentarze:

Prześlij komentarz