Wyróżnienie w konkursie NUK :)


Zaskoczył mnie baardzo bardzo miły mail od NUK :) Wcześniej mielismy okazję testować butelkę NUK New Claasic a teraz zostaliśmy wyróżnieni i otrzymamy smoczek!

"Witamy, bardzo miło nam poinformować, że została Pani wyróżniona w Konkursie dodatkowym dla Testujących Mam. Mamy dla Pani nasz wyjątkowy smoczek NUK Freestyle. Mamy nadzieję, że już niedługo będzie nowym „towarzyszem” codziennych przygód Pani Dziecka. Dziękujemy za zdjęcia z testowania, cieszymy się, że Maluszek polubił naszą butelkę NUK New Classic :)|

Z butelki jestem naprawdę bardzo zadowolona i wierzę ze ze smoczka również będę, poprosiłam o rozmiar 0-6 miesięcy, zatem czekamy na przesyłkę! :)

5 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Gratulacje :) daj znać jak sprawdzi się u Twojego maleństwa :)

    socallmemombaby.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) daj znać jak sprawdzi się u Twojego maleństwa :)

    socallmemombaby.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!! :)
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Małe, a tak cieszy:)<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwowałem . Jeśli byś mogła to zaobserwuj też mój, przycisk do obserwacji jest na dole - http://rozkminy-wektora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń